الأحد، 12 يوليو 2009

انا

على جدران حجرتى العطنة....
رسمت نافذة كبيرة لها قضبان حديدية وغطيتها بستائر سوداء ثقيلة ،
وعلى قدمى.....
رسمت قيود غليظة مثبتة الى الأرض ،
وجلست انتظر طويلا وانا اتعجب
لماذا لم يصل ضوء الشمس بعد....؟!

هناك 7 تعليقات:

Unknown يقول...

يارااااااااااااجل؟؟؟؟

والله يا شيكو انا عجبنى اوى الوصف بتاع تكبيل النفس دة بس برضو مبفهمش انا السيريالية بتاعتكوا دى

بس والله يعنى عجبتنى جامد

shicooo يقول...

انجى
فينيك من زمااااااااااااان
فاتك المرسحية كمان
بس بجد كنا مفتقدين وجودك
ابقى اسألى كدة


هية دى سيريلية
تصدقى ما كنتش اعرف
ده شوية كلام بيطلعوا من وسط كركبة الدماغ على الوش
فبحس انهم حاجة يعنى وباجى اكبهم هنا

تبقى دى سيريالية؟!

الست فرويد يقول...

ازيك يا شيكو

قى فعلا قيود كتير احنا اللى بنخلقها
وبعدين نشتكى منها

انت عامل ايه ؟

مش باين ليه

ليك وحشة :)))

shicooo يقول...

dear friod
el examat bs hia eli tmn3ni 3nkom walahi
bs ana mtab3 el entag el ghazeer bta3ek
go on plz.
thanx

نعكشة يقول...

هوه حضرتك اللي كاتب الكلام دة؟؟؟؟؟

أنا قرته في حتة قبل كدة معرفش فين

لو حقاً هذه كتابتك فهناك من اقتبسها منك

و لم يخبرك بذلك

و إذا لم تكن كتابتك فأخبرني

عشان عجباني جداً

سلام عليك

نعكشة يقول...

وش محول
دعبست في جوجل وملاقتش حاجة غير حضرتك اللي كاتب الكلام دة
والله انا حاسة إني مسطولة

شكلي جيت و قريتها هنا

طيب سؤال

هوه كان شكل مدونتك كدة من كام يوم

ولا غيرت شكلها

معلش اعذرني

او

وش محول

سلام عليك

shicooo يقول...

نعكشة:


عشان خاطر حضرتى بلاش حضرتى دى
وربنا بيجيلى حساسية......
:))

ايون يا فندم انا اللى كاتب الكلام ده....
ولا اعتقد انه بالأهمية اللى تخلى اى حد يطمع فيه اصلاً


بس هوة البلوج كانت فعلا متغيرة
انا كل شوبية ازهق واغيرها

انا سعيد جدا بتعليقك وربنا يجعلوا دايم